dilluns, 9 de març del 2009

Odio Barcelona!

Estimat bloc:

He de dir que odio profundament i amb tota l'ànima anar a Barcelona. Cada vegada em fa més mandra anar-hi. La setmana passada, que pel curs de fotografia vam anar a fer pràctiques al Mercat de la Boqueria, vaig acabar de gent fins al monyo!

Ahir teníem entrades (barates!) per anar a teatre, i vaig acabar del trànsit, dels carrers tallats per la manifestació del Dia de la Dona, i els aparcaments amb preus abusius, també fins al monyo.

NO M'AGRADA BARCELONA!! La contaminació es pot mastegar, entre les obres i el trànsit no es pot circular amb cotxe, els aparcaments, siguin de zona blava, verda o privats tenen uns preus absolutament indecents, al tren la feina que tens per seure si hi vas en hora punta (i per a nosaltres igualment implica haver d'agafar el cotxe, per anar de casa a l'estació!), hi ha massa gent a tot arreu, no se sent parlar gairebé cap idioma identificable...

Sincerament, cada vegada hi ha menys coses a Barcelona que justifiquin el viatge. Per feina? No em cal, hi ha internet o el correu tradicional o els missatgers. A comprar? No em cal, si el que busco no ho trobo per aquí a prop, també hi ha internet. Per anar al teatre? Malauradament, sí... Fora de Barcelona hi ha poca oferta... Les ofertes del Tr3sC són bàsicament per teatres de la capital, com si no hi hagués res més al món... A més, hi ha moltes obres que no fan gira, i si les vols veure, o vas fins a Barcelona, o et quedes amb les ganes.

Estic taaaaaaan contenta de no viure a Barcelona :)

P.S: La frase de "odio Barcelona profundament" és cortesia de Dangavilan, que també odia Barcleona.