dimecres, 4 de març del 2009

Aniversaris

Estimat bloc:

Anys i anys, per molts anys!!!!!!



Avui estem d'enhorabona!! Avui és el primer aniversari d'una factura impagada :) Sí, sí, justament avui fa un any que vaig emetre una factura que pujava la friolera de 21,80€ (IVA inclòs) i a dia d'avui, després de tot un any, encara no l'he cobrada!!

Les factures posteriors les han anat pagant, sense gaire puntualitat, però s'han anat pagant... Però, no sé, a aquesta factura en concret li deuen haver agafat afecte, i no se la volen treure de sobre.

Ara fa temps que no m'envien feina... Ja m'està bé, així no em deuen més diners! Paguen a 90 dies (són els únics clients que ho fan), i a més amb data de pagament dia 25 (o sigui que si emets una factura el dia 26, la cosa se'n va als 4 mesos), i a sobre tenen el morro de retrassar-se amb el pagament si els sembla que un pagament de 20€ o 25€ no és important.

La veritat és que, afortunadament, no em ve dels 190€ que em deuen en total, però són meus i no tenen cap motiu per no pagar-los. Mira, amb aquests 190€ pago l'impost de circulació del cotxe i encara me'n sobra per pagar la compra de la setmana...

I si sabéssiu qui és el client... llavors fliparíeu encara més! És una empresa de renom, de prestigi de Barcelona!! Però, no us ho diré... Es diu el pecat, però no el pecador :P

Espero no haver de celebrar el 2n aniversari de la ditxosa factureta...

En canvi dilluns vam celebrar 2 anys de convivència en pecat amb el meu xurri :) D'això sí que espero celebrar-ne molts més aniversaris, oi, xuflins? ;)