dijous, 10 de maig del 2012

Agenda desbordada...

Estimat bloc:

Sempre explico que vaig atabalada, que tinc molta feina... i ara no és pas diferent, continuo igual. Això ja no és novetat, però ara a més hi he d'afegir l'agenda desbordada d'activitats "extraescolars":

1) Estic organitzant la cosinada: ja van començar els nostres pares la tradició de reunir-se un cop l'any amb els seus cosins, perquè si no, només es trobaven als enterraments... I des de fa 5 anys, la segona generació hem començat la nostra pròpia tradició de cosinades anuals. Va començar el petit, el meu germà, i cada any l'organitza un cosí diferent, del petit al gran. Som 12 cosins, la majoria amb parella i canalla, així que reunir-nos tots és reunir una gentada de por. Sempre ha estat difícil reunir-nos més de 10 o 12 (comptant la canalla), però aquest any, que em toca a mi organitzar-la, tindrem rècord d'assistència! Serem 28, i això que faltaran 2 cosins, si no seríem 35!! Els que heu vingut a casa sabeu que 28 persones no hi caben ni de broma... així que ho farem al garatge de casa els pares, i això vol dir que ja fa setmanes que hem començat a endreçar i netejar el garatge. Però netejar el garatge no vol dir treure els cotxes i fregar una mica... Fins que es va jubilar la mare fa poc més de mig any, el garatge de casa els pares era la seu de la seva empresa, així que netejar el garatge vol dir desmuntar prestatgeries immenses, reubicar o llençar trastos, trastos i més trastos, i a més netejar... A més, com que serem tants, he de pensar un menú per dinar que sigui fàcil de fer i que no em deixi sense un duro... I com que hi haurà 11 nens d'entre 11 anys i 9 mesos, hauria de pensar activitats perquè es puguin distreure una mica, perquè el pati està massa ple de plantes perquè hi puguin jugar 11 criatures.

2) Estem organitzant el casament: encara que serem pocs (serem 12, després d'organitzar la cosinada, semblarà poc lluït el casament! hahaha!!), hem de buscar vestit per a tots dos, hem de comprar els anells i hem d'anar al registre una altra vegada. El restaurant ja el tenim confirmat. Bé! Ah, i hi ha gent que insisteix a quedar per fer un comiat de soltera... Fa 5 anys que visc en parella i ara he de fer un comiat de soltera?

3) He de caminar 1/2 hora cada dia. Sabeu allò que els metges recomanen a la gent gran? Doncs, es veu que ja sóc gran i a mi també m'ho han recomanat... I costa, eh! No sé d'on treure mitja hora per anar a caminar... Amb la son que arrossego als matins, em costaria mooooooolt llevar-me mitja hora més d'hora per anar a caminar... I després de sopar... Bufffff... És que el sofà queda taaaaan a prop... Res, que m'he de mentalitzar!!

4) He d'estudiar! Em vaig apuntar a un curs en línia de correcció de textos en llengua espanyola... i no em motiva gens!!! Hi ha 3 parts: la primera és una pèrdua de temps absoluta, la segona encara no l'he acabada (ja vaig tard!), però no és gaire interessant, i la tercera... ja ho veurem... Però, esclar, després del curs que vaig fer de correcció de textos en llengua catalana a l'Associació Rosa Sensat amb la Carme Font, serà difícil trobar un curs que s'hi pugui comparar...

5) I aquella llista de coses pendents que no acabo de fer mai: que si trucar a no sé qui, que si anar a no sé on, que si quedar amb no sé qui més per fer no sé què, que si pensar com fer no sé què, que si tenir en compte això i allò altre per fer no sé què més...

I tot això a més de tenir una feinada de nassos... Nostamal, no?