dijous, 3 de juliol del 2008

La pissarra

Estimat bloc:

Quan vaig plegar de Roche ara fa uns 10 mesos (sembla una eternitat), em van regalar una pissarra, perquè jo la vaig demanar, d'aquestes de rotulador... La vaig demanar i no sé ben bé per què, mira, em va semblar que la faria servir i després resulta que no sabia què escriure-hi. Jo la volia d'aquestes metàl·liques per a poder-hi enganxar notes i papers amb imants, escriure-hi notes amb el rotulador, posar-hi fotos... Però me la van regalar de les normals i, és clar, com que me la van regalar els meus ex-compis em feia llàstima canviar-la... De fet, es va estar una bona pila de mesos en un racó esperant que algú es dignés a penjar-la... I des que la vam penjar, hi apunto les feines pendents que tinc, amb la data de lliurament... (Sí, sí, en plena era tecnològica, jo m'apunto la feina en una pissarra... hehehehe Això sí, faig servir rotuladors de colors, eh!) Vaig començar a fer-ho per no tenir la pissarra penjada sense fer-la servir, fins que un dia, vaig apagar l'ordinador i després vaig veure que m'havia descuidat d'enviar una traducció... La pissarra em va salvar, vaig haver de tornar a engegar l'ordinador i plegar molt més tard del previst.

Doncs, bé, se m'està començant a fer petita la pissarra!! I això significa estrès, molt estrès... Però afortunadament també vol dir calerons, i això fa més suportable l'estrès... ;)

I fins aquí la història de la pissarra... prometo no explicar la història de tot el material d'oficina seria inacabable!