divendres, 12 d’abril del 2013

Tot va bé

Estimat blog:

Ahir tenia hora amb l'endocrinòloga i, bé, la dieta que m'ha donat no és pas tan estricta com me la imaginava... Hauré de fer molta bondat i d'aquí a una estoneta vaig al CAP a veure si em donen un glucòmetre i les tires per poder-me fer els controls del sucre 4 cops al dia (això serà el més pesat), però la dieta... us asseguro que una dieta normal per aprimar-se és molt més estricta i fa passar més gana, així que una dieta de 2100 kcal durant el que em queda d'embaràs no serà difícil de fer... Evidentment, hi ha 2 factors que hi influiran molt: 1) puc menjar de tot (menys dolços, està clar), 2) si no sóc capaç de fer bondat durant un parell de mesos pel bé dels meus fills, potser començo malament això de la maternitat, no?

O sigui que res, estic molt contenta de com està anant tot plegat. Per ser un embaràs d'alt risc, em sembla que no em puc pas queixar. A més, fa uns dies que em trobo moooooolt bé, amb més energia... Això que vagi marxant el fred segur que hi ajuda, també hi ajuda que em moc més i suposo que veig que ja falta tan poquet per veure la carona a les baldufetes que em surt l'energia no sé ben bé d'on ;)

4 comentaris:

Sança ha dit...

M'alegro que la dieta no sigui tan dolenta com esperaves i que l'únic inconvenient sigui fer servir el glucòmetre quatre cops al dia. Tot i això, no et treguis mèrits: crec que la teva actitud hi té molt a veure i diu molt al teu favor. Enhorabona!


martachka ha dit...

Sóc optimista de mena... no hi puc fer res :)

De moment, primera prova de glucèmia superada! I això que per dinar m'he cruspit un bon plat de pasta, un tall de peix i fins i tot un tros de pa! M'agrada aquesta dieta ;)

Grigri ha dit...

Les forces surten soles i de no se sap on. Tota la raó!! Hi ha unes tal hormones que fan moltíssima feia, i van per lliure saps?? I tu has d'intentar deixar-les fer sense parar boja. Que dit així sembla fàcil, però no ho és!!!
Ànims i a esperar les baldufetes, que ja en tenim ganes!!

martachka ha dit...

Ja ho pots ben dir Grigri... Les hormones van per lliure, fa mesos que ho noto! I encara no s'ha acabat, que diuen que encara els queda feina per fer! Doncs, res, ho portarem amb la màxima dignitat possible :) Aix, sí quines ganes de veure la carona de les baldufetes!!!!