dijous, 29 de desembre del 2011

Coses de les festes, suposo...

Estimat bloc:

Avui escric des del cotxe... No, no us preocupeu, no estic conduint, estic congelada, fent cua a la ITV. Buffff, jo pensava que la gent estaria en plena bogeria de compres nadalenques, però resulta que no, que la gent ha decidit venir a Viladecavalls a passar la ITV tots junts, potser per allò del caliu de Nadal... Mare meva, ho arribo a saber i agafo hora a les 7 del matí en lloc de les 9!!! Res, paciència... Dos cotxes més i em toca a mi, i després mitja hora més de cua per la revisió de mecànica, que ara tot just toca la mediambiental!

Una altra cosa que m'ha passat i que m'agradaria pensar que és fruit de l'augment de feina d'aquests dies i no de la incompetència i deficiència organitzativa dels organismes i empreses públiques gestionades per funcionaris descontents perquè no han cobrat íntegra la paga extra (i que no tenen en compte que almenys tenen una feina, que a més és fixa, que no els poden fer fora encara que no facin la seva feina o no la facin bé, i que almenys tenen pagues extres, cosa que no podem dir ni jo ni el meu home, ni el 90% de les persones que conec), és que el dia 23 vaig rebre un avís que havia arribat un paquet d'un cosa que vaig comprar per internet. Ja tocava, perquè feia ben bé quinze dies que m'havien avisat que havia sortit el paquet de Londres. L'avís deia que podia anar a buscar el paquet a partir de l'endemà, però també deia que el dia 24 estava tancat, així que m'havia d'esperar fins el dia 27 per anar-lo a buscar!! Bé, paciència... El dia 27 no hi vaig poder anar, i hi vaig anar ahir, 28. Jo em vaig quedar al cotxe i hi va entrar el meu home. Al cap de dos minuts surt: "has de signar el paper". Signo i torna a entrar... Al cap de molta estona, quan ja començava a pensar que potser l'havien segrestat, surt... sense cap paquet!!!

Resulta que no el tenen!! Es veu que és un problema de "carteria" ("carteria" ve de "carta", pulutant no seria un sinònim de correus?). Total, que no li van dir allò de "vuelva usted mañana", sinó allò de "ja trucarem quan tinguem el paquet aquí", que dius, doncs, per què carai em van dir que tenien el paquet si no era veritat? Una innocentada?

És ben bé que la propera vegada m'ho pensaré dues vegades abans de demanar que m'enviïn les coses per correu, vista l'experiència i la lentitud de les darreres vegades que he estat esperant paquets. Una comanda del Regne Unit aquí triga entre 2 i 3 setmanes per correu (en els últims dos mesos n'he fet dues i totes dues han trigat si fa no fa el mateix), d'Estats Units aquí un paquet triga 48 hores per UPS, de França aquí entre 24 i 48 hores per Seur. La diferència de servei justifica perfectament la diferència de preu, no creieu?

Apa, bona entrada d'any a tothom (i totdon, obviously)!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon any nou!

El seu nebot ha dit...

A veure si veu aquella cabra a dalt del un cotxe a Terrassa o intenta que no et persegueixi aquella cabra boja que quan s'he li va acabar la corda s'he li va estirara el coll!Jjjj.

martachka ha dit...

Nebodet, nebodet... Aix, el dia que et vaig explicar la història de la cabra, un dia l'explicaré al bloc perquè la pugui llegir tothom, d'acord?