dilluns, 28 de desembre del 2009

Sense comentaris...

Estimat bloc:

Mentre treballo sempre tinc música de fons... i com que la carpeta d'MP3 és immensa, s'hi pot trobar música d'allò més variada... avui, ara fa una estona, ha sonat aquesta cançó, que no vull ni saber per què la tinc, ni d'on va sortir... Coses del random del reproductor, que de tant en tant t'emportes un ensurt com aquest...



No m'he pogut estar de compartir-ho amb vosaltres...

Apa, que acabeu de passar unes bones festes!!

1 comentari:

Grigri ha dit...

no tinc paraules.
Estic totalment descol·locada, no sé si esborrar-te directament de la meva llista d'amistats!!!! jajajaja... tens raó, millor no pensar com ha anat a parar això al teu mp3, "corramos un tupido velo" diuen oi??

EL FRIKISME ES UNA MANERA D'ENTENDRE LA VIDA..pfffffffffff...