dimecres, 28 d’octubre del 2009

Fiuuuuuuuuuuuu............

Estimat bloc:

Així és com m'ha passat el mes d'octubre... Volant!! Fiuuuuuuuuuuu!!!!!!!

No hi ha res com tenir feina per no avorrir-se i que el temps passi volant... aquest mes d'octubre està sent de bojos!

Així que abans de tornar-me a posar a treballar, que encara em queda un munt de feina, només explico quatre cosetes que m'han passat aquests dies:

1) Ahir vam anar a l'ajuntament a firmar i ja som oficialment "parella de fet". Després de 2 anys i mig de viure junts, ja tocava, no? Després ho vam celebrar anant a dinar a un restaurant japonès... Mmmmmm......

2) Dilluns vaig anar a córrer després de 2 setmanes en blanc. Vam córrer 1 hora sencera... trote cochinero, però 1 hora!! Després em feien mal els genolls... a veure avui com va...

3) Dissabte vam pujar a la Mola després de molts mesos. Ens ho vam passar genial!! I quin tiberi!!

4) ...

L'estrès em fa oblidar les coses, perdre la noció del temps... no sabria dir-vos què més ha passat a la meva vida aquest mes d'octubre...

Espero que el vostre octubre hagi estat més tranquil que el meu... Salut!