divendres, 28 de novembre del 2008

Coses que passen...

Estimat bloc:

De vegades ens passen coses d'aquestes que no tenen més importància, i que sempre acabem justificant amb això de "coses que passen". Per exemple:

- La setmana passada m'havien de fer una ressonància al canell, i em van donar hora pel cap de 2 dies, però al cap de 2 dies, quan vaig trucar a la mútua per reclamar l'autorització, em van dir que feia massa poc que tenia la pòlissa i volien un informe del metge, tot i que havia passat el temps de carència! O sigui que vaig haver d'anul·lar l'hora de la ressonància i demanar hora al metge un altre cop i anar allargant tot el procés... Es veu que no és habitual, però m'ha tocat el rebre a mi... Coses que passen...

- Ahir vaig acompanyar a ma mare a parlar amb l'anestesista de l'operació del mes que ve. Ja s'havia fet la resta de proves i li havien dit que les enviarien directamente a l'anestesista. Quan vam arribar allà ningú no sabia res de les seves proves, però amb un parell de trucades van aparèixer les proves de seguida... Coses que passen...

- Fa dies que per una cosa o per l'altra no acabem de trobar el moment de quedar per córrer. Que si avui jo he d'anar a no sé on, que si jo demà he d'anar a fer uns encàrrecs, que si avui em fa mal l'esquena... Coses que passen...

- Fa dues o tres setmanes, vaig anar a dinar a casa els meus pares i em tenien guardat un catàleg d'ofertes d'una marca de sofàs, que estava farcida, farcidíssima de faltes d'ortografia en català. Jo, tota decidida, vaig agafar el catàleg, vaig escanejar-lo i el vaig enviar corregit a l'únic mail de contacte que vaig trobar... Ahir em van trucar per oferir-me que jo m'encarregués de la correcció del proper catàleg que ja estava traduït i de la traducció dels catàlegs de l'any 2009... Coses que passen...

- Ahir van venir a arreglar la caldera de la calefacció, i com que tenim un contracte de manteniment amb aquesta gent, havien d'aprofitar per fer una revisió i purgar els radiadors... El noi va desmontar la caldera, i jo el vaig deixar que anés fent, que allà palplantada mirant-lo tampoc no hi feia res. Al cap de 10-15 minuts, m'apareix per aquí el despatx, amb un got que havia agafat dels que hi havia nets a l'aigüera, i em diu "jo vaig purgant els radiadors, eh", "como Pedro por su casa" que diuen... Coses que passen...

- Dimecres, vam anar al súper a comprar, i vam comprar 2 pals, un per l'escombra i l'altre per la fregona. Com que a l'hora de posar-los al carro s'escolaven entre els ferros, els vam deixar momentàniament al taulell del costat que estava tancat. Evidentment es van quedar allà i no ens en vam adonar fins que no vam arribar a casa i vam tenir tota la compra endreçada al seu lloc... Vam tornar al súper i els pals eren al mateix lloc, la caixera ens va reconèixer i ens ho va dir ja d'un tros lluny... Coses que passen...

I em sembla que això és tot... Coses que passen... o coses que em passen, no ho sé...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo aquest matí tenia la opció d'anar a una súper-festa d'aniversari de pirates d'un amic del Meu Fill Gran. S'hi ha quedat el meu marit i jo estic aquí a la feina. Estic sola en tota la planta perquè a la nostra direcció els dissabtes són festius.. estic tan agobiada que he decidit desconnectar una mica i xafardejar per aquí... coses que passen...