dijous, 28 de juny del 2012

Som moltes, no?

Estimat bloc:

Ja m'ha passat diverses vegades que algú m'escriu un mail pensant-se que sóc una altra Marta Cervera. De moment, ja en tinc 4 de diferents localitzades, a part de mi!

Hi ha una galeria d'art a Madrid que es diu així, i tot sovint rebo invitacions a inauguracions o exposicions, currículums, invitacions a visitar webs de diferents artistes, fins i tot he rebut alguna proposta de negoci...

Hi ha una altra Marta Cervera que no sé ben bé a què es dedica, però he rebut mails de gent que ha assistit a les xerrades o conferències que fa (que no sé de què van) dient-me com els va agradar la xerrada...

També n'hi ha una que he deduït que és periodista i que està especialitzada en dansa... Una vegada em volien entrevistar per parlar de la meva trajectòria!!

I ara, una entitat bancària m'ha enviat un pressupost per a l'assegurança d'un cotxe més nou i més bo que el meu. El preu era força interessant, per cert!

Així que res, si coneixeu alguna Marta Cervera, digueu-li que passi per aquí i saludi. Em faria molta gràcia. Sempre havia pensat que no era un nom habitual, i veig que som una colla.


Martes Cerveres del món, manifesteu-vos!! hehehe


1 comentari:

Sança ha dit...

Ha, ha, ha! Molt bo, això que expliques! No m'ha passat mai.

El que sí que confesso que he fet és "egosurfing" i he trobat gent de tota mena. Si més no és una cosa curiosa.