dilluns, 6 de febrer del 2012

Quan t'agrada la feina que fas... i quan no t'agrada...

Estimat bloc:

Recordeu el projecte que comentava l'altre dia? Doncs, aquest cap de setmana he començat a treballar-hi. (Sí, sí, he hagut de treballar el cap de setmana... però això els autònoms ja no ens ve de nou...) I resulta que els 4 articles curtets que he hagut de traduir m'han apassionat!!! Estic cansada, morta, destrossada perquè fa dies que no tinc un dia lliure, i no en tinc cap a la vista fins d'aquí un parell de setmanetes ben bé. Però val la pena! La llàstima és que tingui encara dos projectes grans entre mans que trigaré uns dies a treure'm de sobre (dels quals un no em desagrada i l'altre m'avorreix enormement) abans de poder-me dedicar exclusivament al tema que m'agrada.

I és ben bé que treballar amb una cosa que t'agrada pot fer que treballar (encara que sigui en cap de setmana) no sigui tan feixuc o fins i tot et vingui de gust!

Així que tinc per endavant una setmana farcidíssima de feina (sincerament, no sé com m'ho faré per arribar a tot arreu) per poder dedicar el cap de setmana que ve de nou al tema que m'agrada :)

Segur que passa la setmana volant un altre cop.