dimarts, 8 de novembre del 2011

Mmmm... Un bon matí...

Estimat bloc:

Avui, per compensar que he treballat molt aquests últims dies, he decidit agafar-me un matí de relax (que fa 5 minuts que he decidit que es convertiria en el dia sencer de relax...).

A primera hora tenia hora per depilar-me, així que m'he llevat, he fet una mini-revisió d'un text que m'ha portat 20 minutets i m'he anat a dutxar per arreglar-me i marxar. He marxat amb el cap ficat a la feina... "quan torni he de fer el pressupost que em van demanar ahir al vespre... m'ho he de mirar bé, que no vull enganxar-m'hi els dits, però no vull perdre el client que hi treballo molt de gust i no paga pas malament..."

Al cotxe, mentre pensava tot això, també m'he adonat que em feia mal l'esquena, que el cotxe està molt brut i m'he recordat que avui toca anar a comprar perquè la nevera sembla un desert. Allò que vas conduint i tens el cap a tot arreu menys a la carretera...

He arribat a lloc i a la recepció hi havia la noia que fa els massatges, així que mentre m'esperava per entrar a depilar-me, he demanat hora per un massatge i em diu "Si vols, a les 11 tinc lliure... Si no et fa res esperar-te una mica quan surtis ara...". Comencem bé! Quan he sortit de depilar-me, he estat xerrant una estona amb la noia de recepció i la d'estètica, i ja s'ha fet l'hora del massatge... 25 minutets de música relaxant i la pobra noia intentant desfer-me els nusos de l'esquena... He sortit nova!!

Al telèfon, ja tenia 2 mails de feina: dos projectes no massa grans per aquesta setmana... Ja he contestat que sí, que me'ls enviïn...

He arribat a casa que eren les 12... "Bufffff... Ara m'he de posar a treballar? El pressupost pot esperar a la tarda, no?" He agafat i me n'he anat al banc a portar un xec que feia dies que tenia per aquí i que encara no havia tingut temps d'anar a ingressar. Fa un dia fantàstic per sortir a passejar! Ja que hi anava, he aprofitat per fer una parada estratègica a la caixa, per fer una gestió... Una petita gestió que m'ha tingut mitja hora a la caixa perquè m'ha tocat el becari, però jo no tenia pressa, així que he estat donant conversa al senyor que netejava els vidres, que m'ha explicat que perquè quedin ben nets s'ha de fer una barreja amb alcohol 96º, detergent i aigua tèbia. Un cop el becari s'ha aclarit i m'ha solucionat el tema, he anat xino-xano al banc, he ingressat el xec i xino-xano cap a casa...

De camí m'han trucat els del pressupost, que no podia esperar, necessitaven saber durant el matí quina tarifa els aplicaria per poder presentar ells el seu pressupost. Es tracta d'un projecte molt interessant i força gran, que si els l'aproven pot ser una quantitat important de feina per a tots plegats, així que m'he ajustat de preu i espero que ens l'aprovin. Té bona pinta!

Mentrestant, un mail d'un altre client, demanant si puc ajustar-me en el termini de lliurament d'un projecte força gran per a la setmana que ve... "Uff... que just... Però, sí, sí, ja et reservo tota la setmana en exclusiva". El client em respon que per aquesta vegada, m'apuja la tarifa (sense que jo li hagi comentat res!!!). Realment, ha estat un matí ben profitós sense fer massa res de res.

Ara, abans de dinar, he mirat amb deteniment els mails dels dos projectes petits d'aquesta setmana i m'he adonat que no hi ha pressa per començar, així que aquesta tarda, no penso fer res. Relax... Merescut i anhelat relax...

Au, no us hi canseu gaire ;)