dimarts, 12 de juliol del 2011

Un pim-pam

Estimat bloc:

Com vaig dir l'altre dia, em falta explicar que el meu home s'ha quedat sense feina i n'ha trobat una de nova.

Ja us he parlat més d'una vegada del projecte en què treballava: un joc online per a nens amb un rerefons educatiu... Tenia bona pinta, però s'han fet volar molts coloms i no ha funcionat. A més, el meu home va tenir l'oportunitat d'invertir-hi diners, i ingenus com som, vam pensar que era una bona oportunitat i hi va dedicar part del seu sou durant gairebé 2 anys.

Un dia, fa un parell de mesos, em truca des de la feina i em diu que el projecte es queda amb 3 persones (eren més de 15), i ell no és de les 3 persones que es queden. Els donaven 1 setmana per intentar recol·locar-se en altres projectes de la mateixa empresa, i si no, al carrer tots. Els 3 que es quedaven, es quedaven per acabar de tancar la paradeta, i tots al carrer.

Ja us podeu imaginar la sorpresa i la decepció (encara que ho hauríem d'haver vist a venir), però òbviament, no està la cosa per perdre el temps lamentant-se, així que de seguida va començar a buscar feina nova.

El primer divendres a l'atur va apuntar-se a 8 ofertes de feina a Infojobs, i al cap de 10 minuts (no exagero), ja tenia una entrevista de feina pel dilluns següent. I abans d'acabar el dia en tenia una altra...

Potser ha fet 4 o 5 entrevistes (no més), ha pogut permetre's el luxe de rebutjar una feina perquè pagaven poc, tenien un horari nefast i tenia 3 hores de viatge cada dia entre anar i tornar. I res, ara ja té feina :)

En principi és per un projecte curt, però està ben pagat (o més ben pagat que abans) i amb flexibilitat d'horari.

Així que, res, ha estat un pim-pam ;)




1 comentari:

òscar ha dit...

Els pim-pams com aquest són dels que fan passar el juliol d'una manera més relaxada. Pencant però sense ensurts.