dimecres, 19 d’agost del 2009

Treballar amb comoditat... no té preu!

Estimat bloc:

Mentre la majoria de mortals estan de vacances, jo aquest any estic pencant... i no poc! En condicions "normals" tindria les cervicals destrossades, i em faria mal el canell que em van infiltrar a principi d'any... Però no!

El motiu? Jo no tinc cap altra explicació que la inversió que he fet aquests darrers mesos en comoditat... és a dir, en ergonomia.

M'he comprat un teclat nou, un teclat ergonòmic que és molt còmode. És d'aquells que a la gent no els agrada, perquè està partit per la meitat, i la gent no troba les tecles. A més, el teclat no és un teclat espanyol, sinó que és un teclat "internacional", o sigui que els dibuixets de les tecles són a llocs diferents. Jo, que no miro el teclat quan escric, mai no havia escrit tant i amb tanta comoditat. Primera inversió que ha valgut la pena:



A més, també m'he comprat el que probablement es podria qualificar com la cadira més còmoda del món. M'hauria esperat uns mesos més, però feien una oferta del 25% de descompte que no podia deixar escapar... m'he estalviat gairebé 200€! Quina idea més bona que vaig tenir!! La cadira és com una nau espacial, es pot adaptar tot! El reposamans, l'alçada, la profunditat, el reforç lumbar, la duresa del respatller i el reposacaps! En qüestió d'una setmana m'ha desaparegut el carregament de cervicals que semblava crònic i el mal d'esquena. La millor inversió que he fet mai:



TECLAT ERGONÒMIC: 100€
CADIRA ERGONÒMICA: 590€

Treballar sense que et faci mal res NO TÉ PREU. Per a tota la resta MASTERCARD (o VISA, o euriquis en metàl·lic, això va a gust del consumidor). ;)