tag:blogger.com,1999:blog-7605124159414312038.post1764135334352312567..comments2014-02-11T14:30:26.138+01:00Comments on Estimat bloc...: Crònica de 27 hores offline (Aviso: és llarg)martachkahttp://www.blogger.com/profile/10169858466665802993noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7605124159414312038.post-9474000434507222852009-03-30T17:06:00.000+02:002009-03-30T17:06:00.000+02:00Sí que és un malson, sí... I a més, et fan pagar l...Sí que és un malson, sí... I a més, et fan pagar la trucada al 902 com si truquessis perquè no tens res més a fer... Això sí, la trucada costa 0,45€ els primers 5 minuts i la resta és gratis. Això també t'ho repeteixen a cada trucada. Oh, gràcies senyor ONO per la seva generositat...<BR/><BR/>De fet, he de dir, que estem contents amb el servei d'ONO, però el personal d'atenció al client que et trobes a primera línia deixa molt per desitjar... Quan aconsegueixes parlar amb un tècnic de debò, llavors és quan se solucionen les coses.martachkahttps://www.blogger.com/profile/10169858466665802993noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7605124159414312038.post-81813514278588583872009-03-24T15:05:00.000+01:002009-03-24T15:05:00.000+01:00Es com un malson quan et passa això. Sobretot per ...Es com un malson quan et passa això. Sobretot per la sensació de parlar amb una paret. Jo entenc que ells deuen tenir un llibret amb el lliistat de preguntes que han de fer al client, del que es dona per sentat que no en té ni idea. Però podrien fer servir una mica el sentit comú. Obviament, jo també he passat una seqüència surrealista com la que expliques. <BR/>Conm deia Asimov "contra l'estupidesa fins i tot els Deus lluiten en va"Danhttps://www.blogger.com/profile/00469013884686905229noreply@blogger.com